Tuesday, July 14, 2009

SEGELAS TEH TARIK

16/07/2009

'Breakfast drink for smart people'. Itu dah semestinyanya Alpha lipid lifeline. Satu keluarga mengamalkannya setiap hari. Hasilnya, minda yang cerdas, tubuh badan yang sihat dan cergas,
penuh bermotivasi setiap hari.

Mencari tempat breakfast di Senawang dan Paroi sekarang ni agak sukar. Semuanya rasa macam sama sahaja setiap hari. Jadinya dalam bulan rejab ni eloklah berpuasa sunat untuk menambahkan pahala.

Dalam pusing-pusing Paroi, dapat sms dari kawan nak perkenalkan produk MLM . Minta maaf banyak-banyak, nak fokus kat Alpha Lipid buat masa ni. Akhirnya jumpa pula kawan lain.
Katanya susu Alpha Lipid belum habis lagi. Sebenarnya dah lama nak jumpa kawan ni akhirnya dengan rejection kepada kawan yg pertama tadi Allah nak temukan pula dengan kawan ni.
Itulah kehidupan namanya, kita merancang tetapi perancangan Allah lebih bermakna.

Dalam pada itu dapat pula sms daripada adik mengatakan seorang sepupu berada dalam keadaan kritikal kerana cancer rahim. Sedang dirawat di tkt 2 bilik D2 HKL. Begitulah keadaannya dalam masa yang sama dua suasana berbeza dirasakan. Semoga Allah memberi kesembuhan padanya supaya dapat menjaga suami dan anak-anak tirinya yang saya tahu amat dikasihinya.

No comments: