Tuesday, October 14, 2008

TESTIMONI ALPHALIPID LIFELINE TERBARU

Baru balik dari UNITEN Bangi menguruskan pembayaran yuran anak. Singgah sebentar di Lenggeng jumpa KL. Nampaknya semua susu dah habis dan perlu beli stok lagi.

Bagi kumpulan R, agak ramai testimoni yang boleh diketengahkan. Namun pada kali ini saya akan paparkan tiga testimoni yang paling cepat mendapat kesan daripada pemakanan Alpha Lipid, Alhamdulillah!

1.KAK NORMAH DRP KG REMBANG PANAS JUASEH KUALA PILAH

Suatu hari di bulan Julai 2008 kak Normah telefon R bertanyakan tentang susu ini . Dia mendapat no tel daripada siaran tajaan pada hari sabtu di Radio Negeri FM 2 minggu sebelumnya. Kak Normah menghantar anaknya Amir ke Halalmart untuk ambil susu .Rupanya masaalah beliau adalah mengidap darah tinggi dan kencing manis. Sebelah kakinya bengkak dan sakit (mengening). Dah setahun berulang ke hospital. Setelah minum Alphalipid sebanyak 1 tin sahaja darah tinggi kak Normah kembali normal dan bengkak kakinya menyusut . Kakinya tak sakit lagi dan telah kembali kepada keadaan sediakala.Kencing manis beliau juga telah sembuh. Alhamdulillah, Amir pun kini telah berdaftar sebagai ahli dan membantu rakan serta saudaramara lain yang sakit Insyaallah!.


2. PN HALIJAH DRP BT MARGOSA SEREMBAN
Pn Halijah menghadapi masalah sakit kencing manis, darah tinggi , gout, sakit tumit, dan sakit pinggang. Umur beliau baru 60an, akan tetapi sakit yang dihidapinya memberi masalah dlm kehidupan hariannya.
Setelah mencuba Alpha Lipid Lifeline selama sebulan, pemeriksaan doktor membuktikan semua penyakit Pn Halijah telah hilang/sembuh. Walaubagaimanapun, Pn Halijah tidak berhenti minum susu ini kerana ianya makanan tambahan yang baik untuk tulang dan kesihatan badan yang lain.


3. AMIRA DRP KAJANG SELANGOR

Sebagai seorang remaja dan pelajar sebuah Universiti terkemuka, Amira sepatutnya boleh berbangga dan menghargai kehidupannya. Malangnya dalam usia remaja Amira menderita penyakit "SLE" penyakit tiada ketahanan badan(imunisasi lemah). 2 kali dah masuk ICU. Diuji pula dengan kemoterapi, rambut gugur, badan lemah, kulit kehitaman dan muka bengkak.

Pertama kali menemuinya saya seakan tidak dapat melontarkan suara. Kesihan, kesihan, sedih,sedihnya dan saya seakan melihat arwah kakak yang menghadapi masalah hampir sama 20 tahun dahulu.

4 hari setelah meminum Alpha Lipid, Alhamdulillah period yang dah setahun terhenti kembali datang. Ini menggembirakan keluarganya. Amira mulai bertenaga. Kali kedua mengunjunginya dia dah boleh menyediakan minuman.

Menemuinya jumaat lepas sempenan Aidilfitri, Mira dah ada hobi baru, menanam pokok bunga di dalam pasu. Dr yg merawatnya menyatakan keadaan darahnya bertambah baik .
Alhamdulillah! Alhamdulillah! Tuhan kabulkan doa kami dan doa keluarganya yang amat menyayanginya.

Dan sekarang masuk bln ke 3 setelah menggunakan AlphaLipid Lifeline, Mira sibuk menguruskan aktiviti barunya membantu kawan2 dan saudara yang bermasaalah dan mendapatkan pengedar baru. Sudah tentunya dengan ALPHA LIPID LIFELINE kerana Mira telah bergelar Group Manager.

RENUNGAN

Sesungguhnya sakit itu datang dari Allah swt, cuma Dia yang akan menyembuhkan. Namun sebagai manusia tugas kita adalah mencari penawar. Jika sakit janganlah cepat meminta sembuh kerana dengan sakit manusia boleh mendapat ganjaran pahala yang besar sekiranya kita bersikap sabar dan redha dengan pemberiannya.

No comments: