Sunday, June 12, 2011

ALPHA LIPID

RM 180 setin
SUSU TERBAIK DUNIA


Tentunya susu Alpha Lipid. Memang aku ni agak sukar nak minum susu ni. Kalau susu lemak manis macam Teapot ke, F&N ke tak apelah jugak. Ni susu awal lembu. Mula-mula minum memang susah, satu gelas tu lama jugaklah nak habiskannya. Nak mulakan meneguk satu hal nak habiskan segelas satu hal lagi. R selalu marah padaku bila aku melambat-lambatkan minum susu tu. Selalunya dialah yg bancuhkan susu tu untukku. Kalau tidak aku pura-pura lupalah apa lagi. Tapi bila aku mengadu penyakit sendiku datang lagi, dia akan memulangkan paku buah keras. Kadang-kadang aku minta Hd anak yg bongsu berkongsi dgn ku . aku minum separuh dan dia minum separuh. Kadang2 dia lari tak nak bersekongkol dgnku kerana "nanti ayah tanya' katanya padaku.

Tapi setelah mengambil AlphaLipid lebihkurang 4 bulan, perubahan ketara berlaku pada diriku.
Sekarang aku sendiri yg bancuh susu untuk diri sendiri . Meminumnya pun tak sukar manapun, 3 teguk dah habis. yg paling penting tubuh badan rasa bertenaga dan sakit sendi beransur kurang. Kadang-kadang tak rasa sakitpun. R pun dah pandai minta aku bancuh susu untuknya.

Tiba-tiba KL dan Z mengadu susu mereka tak rasa apa, tawar hebe. Lepastu macam tepung jagung rupanya. Terkejut jugaklah. Tapi Nik Hafiz kata mungkin disebabkan perubahan cuaca.
Satu hari aku tanya Mira dan emaknya bagaimana rasa susu yg mereka minum. Ada tak rasa tawar. Jawapan mereka mengejutkan.... Selama ini mereka tak pernah rasa susu tu manis. Baru-baru ni tiba-tiba mereka dapat rasa susu tu manis. Pulak dah! Yang kami selama ni rasa susu tu manis. Sekarangpun kami masih rasa susu tu manis dan sedap!!!. Mungkin susupun pandai pilih tuan kot....

Dapatkan susu Alpha Lipid Lifeline untuk kesihatan tubuhbadan yg lebih baik.Berkhasiat, meningkatkan imunisasi badan dan memberi tenaga yg diperlukan. Colostrum Alpha Lipid adalah daripada Colostrum no 10 yang mana merupakan colostrum terbaik dari New Zealand! Khasiatnya telah terbukti. Insyaallah telah ramai mencuba dan berjaya mengatasi masalah mereka.

Dapatkan sekarang juga. Hubungi saya di tel no: 019-2467067 atau 019-6082112

RENUNGAN

Rezki, ajal dan maut di tangan Allah swt. Berdoa dan berushalah semoga kita sentiasa mendapat rahmatNya..

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI