Wednesday, February 11, 2009

DAFTAR SEKARANG - RHUMATOID ARTRITIS

Daftar sekarang. Telefon 019-2467067 (Abd Rahim) atau 019-6082112 (Noorini)
AlphaLipid Lifeline memberikan apa yang anda inginkan selama ini. Insyaallah, ia bukan ubat, tetapi makanan tambahan yang diperlukan oleh tubuh badan setiap hari bagi mengekalkan kesihatan dan memberikan pertumbuhan yang baik bagi sel-sel badan yang telah usang atau rosak.

Testimoni terbaru

Puan A dari Senawang Seremban

Sejak tahun 2001, Pn A telah dikenalpasti oleh Doktor Pakar mengidap penyakit Rhumatoid Artritis iaitu satu jenis penyakit sendi . Keadaannya agak teruk kerana Pn A tidak boleh bekerja dengan selesa apabila semua sendi merasa sakit. Sukar untuk bangun tidur, selalu pening kepala, mata seperti dicucuk jarum dan lenguh kaki bila berjalan. Beliau berhenti kerja pada tahun 2003 kerana tidak tahan lagi dengan sakit yang diidapinya.

Bila menjadi suri rumah keadaannya semakin teruk kerana beliau gemar melakukan kerja rumah serta menanam pokok bunga. Oleh kerana keadaannya itu, dia seringkali keletihan yang amat sangat . Waktu tidur amat menyiksakan kerana beliau berasa sakit sehingga sendinya berdenyut-denyut seperti ada bisul di dalamnya.Alhamdulillah, setelah mengamalkan Alphalipid Lifeline 6 bulan yang lalu, keadaan Pn A bertambah baik. Tiada kesukaran bangun pagi. Beliau boleh melakukan aktiviti seharian dengan lebih selesa. Yang paling penting prestasi pelajaran anak-anak semakin meningkat kerana Pn A boleh memberi tunjukajar kepada mereka setiaphari iaitu perkara yang tidak dapat dilakukannya sebelum ini.

Alhamdulillah, Pn A memanjatkan kesyukuran setiap hari kerana Allah telah menemukannya dengan Alpha Lipid Lifeline.

No comments: