Monday, February 2, 2009

ALPHALIPID LIFELINE AMAT BERMAKNA

Alpha Lipid Lifeline susu awal lembu keluaran New Zealand sedang hangat di pasaran.
Kat KL setelah 8 bulan dilancarkan, ramai sungguh pengedar yang berminat mengedarkan produk ini. Buktinya setiap hari Rabu malam di Bangunan Getah Asli bukan main ramai yang hadir untuk mendapat pengetahuan baru mengenai marketing plan ALPHA LIPID.

Minggu Lepas, keadaan sesak seperti biasa hingga ramai yang duduk di lantai mendengar Nik Hafiz bercerita sambil menerangkan kaedah menjadi pengedar. Riuh dengan gelak ketawa bila beliau berjenaka. Rasanya Nik Hafiz boleh digelar selebriti Alpha Lipid. Peminatnya bukan main ramai lagi. Kalau dia bercakap memang tak kering gusi dibuatnya. Satu Jam serasa 15 minit berlalu.

Semakin ramai bergelar pengedar 5 angka. 5 angka tu gaji sebulan. Nik Hafiz pulak mencari formula baru untuk mencari 7 angka. Wau! kehebatan yang diperolehi hasil dari kerja keras, ketabahan dan kesabaran yang tinggi. Menurutnya baru saja membayar zakat sebanyak RM 500,000.

BAGAIMANA NAK MENJADI PENGEDAR YANG BERJAYA? JANGAN LUPA TELEFON SAYA DI NO : 019-2467067 ATAU 019-6082112 DENGAN SEGERA. DAFTAR JADI AHLI DULU.

No comments: